Miért érdemes?
- Időtakarékos.
- Nem kell a postán a csekkel sorban állnia, a számlákat és az igazolószelvényeket őrizgetnie, és nincs szükség postai kézbesítési időre.
- Gyors.
- Az elektronikus számla kiállítását követően pár perc múlva már láthatóvá válik elektronikus levelezésében, így a postai kézbesítésnél 3-5 nappal korábban megtekintheti.
- Kényelmes.
- Az elkészült elektronikus számláját rendezheti csoportos beszedési megbízással, vagy internet bankon keresztül átutalással.
- Egyenértékű a papír alapú számlával.
- Az elektronikus formában elkészült számlák ugyanolyan hiteles számlának minősülnek, mint a postai úton kiküldött papír alapú számla, hivatalos ügyek intézéséhez ugyanúgy felhasználhatóak. Ügyfélszolgálatunkon bármikor visszakereshetőek, kérhetőek.
- Környezetbarát megoldás, mivel nem használunk fel papírt a számlák nyomtatásához, nem küldünk postai csekket sem. Ezáltal minden, elektronikus számla szolgáltatást választó ügyfelünk hozzájárul környezetünk védelméhez. Így Ön is segít nekünk, hogy többet tehessünk környezetünkért.
- A szolgáltatás használata díjmentes, csak egy elektronikus postafiókra van szüksége, megrendelése után nem küldünk postán több papír alapú számlát és sárga csekket!
Hogyan lehet Elektronikus számlára váltani?
Az Elektronikus számlát bármikor megrendelheti, ehhez csak a 6 számjegyű ügyfélszámát, utolsó számlája sorszámát és egy e-mail címet kell megadnia, ahova új számlája érkezik.
Ezt követően cégünk visszaigazolja, hogy számlázási rendszerünkben rögzítésre került az Ön által kért módosítás. Ezután a következő számlája már elektronikus postafiókjába érkezik.
Amennyiben Önnek lehetősége van átutalási vagy csoportos beszedési megbízást adni vagy akár utalni netbankon keresztül akkor az alábbi adatok megadásával tud áttérni: